• Twitter
  • Technocrati
  • stumbleupon
  • flickr
  • digg
  • youtube
  • facebook

Follow our Network

A Való Világ 4 műsorvezető esélyesei

0

Címkék: , ,


A Blikk információi szerint "egyfajta mentőöv lehetne" Stohl András számára, ha a Való Világ műsorvezetőjeként térhetne vissza.


Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója,elmondta, hogy felmerült Stohl neve, hisz a színész bármilyen műsor vezetésére alkalmas lenne, de még nincs eldöntve, ki kapja meg a szerepet.

és ahogy Stohlnak, még Lilunak sincs biztos helye, bár az ő neve is szóba került, adta hírül a Blikk


Lilu nagy örömmel vállalná a felkérést:

- Az én életemben mérföldkő volt a ValóVilág, ott indult minden. Kiscsikóként csöppentem bele ebbe a nagyszabású produkcióba – emlékezett vissza Lilu az első ValóVilág-os élményére. – Nekem ez egy nagyon nagy szerelem, egy valóban más világ, más bolygó. Imádtam a stábot is, a műsor minden egyes percét, ezért nagyon örülnék, ha a ValóVilág 4.-et is én vezethetném a Bucival. Anyukaként is össze lehet egyeztetni a családot és a munkát, hiszen annak idején Buci a felvételek után rohant a próbáira vagy fellépéseire.

Comments (0)

Megjegyzés küldése

.